Handelsbetingelser 

Betaling: 
På websiden kan du betale med Dankort/VISADankort/VISA Electron/MasterCard/Maestro/JCB gennem ved E-Pay.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Leveringtid:
Vi sender pakken med Post Nord eller til GLS Pakkeshop. Leveringstiden er normalt 2-3 dage. Er en varer i retsordre, kan der gå et par dage mere. Vi vil da orientere dig hurtigst muligt om leveringstiden.

Forsendelse koster 55 kr. Det er gratis at afhente varen i butikken.

Priser:
Alle priser vises med 25% moms, dvs. den pris, du ser ud for en given vare 
(incl. Moms), er den pris, som du skal betale + fragt. 
Fragtbeløbet kan du se når du har valgt dine varer og går til "kassen".
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser.

Det eneste du nu skal gøre, er at oprette en konto ved at udfylde de felter der er markeret med ”obligatorisk”, samt indtaste en personlig kode.

Nu har du oprettet en konto, og skal blot anvende koden næste gang du handler, så husker vi alle dine oplysninger.
 
De indtastede oplysninger vil ikke blive videregivet til andre parter og danner kun grundlag for leveringen og din faktura.

Når du har udfyldt felterne skal du klikke på fortsæt knappen nederst i højre hjørne. Det næste skærmbillede du kommer til, er det sikre område, dvs. de oplysninger du indtaster er krypteret (kodet) og er ulæselige for andre. Her skal du bl.a. indtaste dit kontonummer. Du vil inden 15 min. modtage en bekræftelse på ordren via E-mail.

Fortrydelsesret:
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti, eller den sidste del.)

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til u-h@fleurance.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Bemærk, at du kun kan få en forholdsmæssig del af fragtomkostningerne tilbage, svarende til fordelingen mellem det antal varer du sender tilbage, og det antal du beholder.  

Returnering: 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Ingen fortrydelsesret:

Følgende aftaler kan ikke fortrydes:

 

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, og

levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.  

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.)

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

Boutique Fleurance, Adelgade 14 DK-7800 Skive.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.  

Reklamationsret:

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Varen sendes til:

Boutique Fleurance, Adelgade 14 DK-7800 Skive.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.  

Persondatapolitik:

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr., mailadresse og fødselsdato.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Boutique Fleurance og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på fleurance.dk er: Ulla Hartmann, Indehaver.

Som registreret hos Boutique Fleurance, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: u-h@fleurance.dk

Klageadgang:

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Ulla Hartmann, u-h@fleurance.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05-01-2018

Standardfortrydelsesformular:

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Boutique Fleurance,
Adelgade 14
DK-7800 Skive.

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)